Björn Borg
Functie: 
Store Manager
Dienstverband: 
Full-time
Aantal uur: 
Full-time

STOREMANAGER BJORN BORG AMSTERDAM (FULLTIME)

 

Functieomschrijving

Als storemanager ben je verantwoordelijk voor het leiden en uitvoeren van alle werkzaamheden om zo de gestelde doelstellingen van het desbetreffende filiaal te behalen.

 

De storemanager is de drijvende kracht van het filiaal en heeft zowel oog voor de strategische richtlijnen op basis van de gestelde doelen, als voor de kleine details binnen het desbetreffende filiaal. Je bent verantwoordelijk voor alles wat de bedrijfsvoering en het rendement van een filiaal beïnvloed waarbij je wordt begeleid door de Retail Manager. Je geeft leiding en bent verantwoordelijk voor het opleiden, motiveren en informeren van een team van medewerkers zodat zij zich zo goed mogelijk kunnen ontwikkelen.

 

Je beschikt over een proactieve houding en een flexibele instelling, komt met voorstellen die een positieve bijdrage leveren aan de bedrijfsvoering en het omzetresultaat van jouw eigen filiaal. Je werkt conform de gestelde richtlijnen van Björn Borg en stelt een enthousiast team samen dat met passie voor het merk en het winkelvak werkzaam is. Naast het contact met je medewerkers heb je ook contact met de klanten, het hoofdkantoor en derden.

 

De Björn Borg organisatie streeft naar 5 kernwaarden;

  • Passion: Staat voor het met passie werken bij Björn Borg om iedere dag het beste uit jezelf en het merk te halen.
  • Empowering: Wij laten zien dat we om elkaar geven, elkaar stimuleren om onszelf en het merk te blijven ontwikkelen, zelfs verder, wat je zelf voor mogelijk achtte.
  • Winning Attitude: De winning attitude is gaan voor de winst. Je wint voor jezelf en je wint voor je team. We geven nooit op en geloven dat wij de kracht hebben om te winnen!
  • Bold: Wij geloven niet in standaard. Wij komen op voor waar wij in geloven, ongeacht de consequenties. We doen dingen op onze manier en daarmee stimuleren we mensen om het uiterste uit zichzelf te halen.
  • Magnetic: De aantrekkingskracht van het merk dat van binnenuit komt. Hier wil je een onderdeel van zijn. Het maakt ons aantrekkelijk door wie wij zijn en hebben hier vertrouwen in. Hierbij staan zelfvertrouwen en expressie centraal.

 

Daarnaast ben je één van de schakels om het merk beter te maken en zal je door je enthousiasme een goede toevoeging zijn op het team. Je hebt passie, deelt onze boodschap en hebt een winnaars mentaliteit.

 

Kerntaken & verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van een optimaal omzetresultaat conform de gestelde doelen en targets;
  • Je bent verantwoordelijk voor alle commerciële taken gericht op alle werkzaamheden binnen het filiaal: je informeert, adviseert, verkoopt en speelt een belangrijke rol in de klachtenafhandeling;
  • Je schept optimale voorwaarden voor winkelverkoop, dit betreft het optimaal presenteren van artikelen conform de richtlijnen van Björn Borg, kassa afsluiting, opsporen van kasverschillen, administratieve taken en controleren van de werkzaamheden;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor een correcte filiaaladministratie en de daarbij behorende terugkoppeling naar het hoofdkantoor;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor een optimaal ontvangst, opslag en verzending van goederen;
  • Je bent verantwoordelijk voor alle personele taken zoals: het inwerken, motiveren en aansturen van de medewerkers;
  • Het coachen en begeleiden van de assistent storemanager en de verkoopmedewerkers;
  • Je draagt zorg voor de in- en uitstroom van de medewerkers;
  • Het voeren van PET, PEM en PEP gesprekken om de medewerkers te begeleiden bij het onderdeel Performance Management;
  • Je draagt zorg over de collecties en acties, winkelpresentaties en alle werkzaamheden die voor komen in het filiaal;
  • Je draagt zorg voor een optimale personeelsbezetting;
  • Je signaleert ontwikkelingen in de directe omgeving van het betreffende filiaal en volgt de modedetailhandel op de voet.

 

Functie-eisen en competenties

Je houdt van uitdagingen om zo de gestelde doelstellingen te realiseren en beschikt over leidinggevende kwaliteiten. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel ten aanzien van de functie en bent in staat die verantwoordelijkheid te dragen. Je handelt naar eigen inzicht, neemt initiatieven en stelt prioriteiten. Je bent een mensgerichte manager die ervoor zorgt dat het team enthousiast en gemotiveerd in het filiaal werkzaam is.

 

Verder beschik je over de volgende zaken:

 

  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau, met voorkeur niveau 4 filiaalbeheer/ondernemer manager;
  • Je hebt geen 09:00 tot 17:00 mentaliteit en je bent bereid om op zon- en feestdagen te werken;
  • Je beschikt over leidinggevende ervaring in een soortgelijke branche;
  • Je bent ambitieus, klant- en servicegericht en een echte teamplayer;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen;
  • Je bent enthousiast en kan hierdoor het team van het betreffende filiaal begeleiden en coachen;
  • Je bent stressbestendig en zelfstandig;
  • Je bent commercieel vaardig en werk resultaat- en klantgericht;
  • Je bent pro-actief, toont initiatief en werkt nauwkeurig;
  • Je hebt passie voor het winkelvak en gevoel voor mode;

 

Reactie

Ben jij een teamplayer bij uitstek en wil jij samen met ons Björn Borg nog verder uitbouwen? Dan ontvangen wij graag jouw CV met motivatiebrief op het volgende emailadres t.a.v Michael Ten Böhmer (Retailmanager Björn Borg BNLX): michael.tenbohmer@bjornborg.com  

 

be on time

get early access to the best
offers, get newsletter

Schrijf je in
© The Style Outlets 2021