Björn Borg
Position: 
Assistent Store Manager
Employment: 
Full-time
Agreement: 
Full-time

Functieomschrijving

Als assistent storemanager ben je verantwoordelijk voor het adviseren en verkopen aan klanten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden bij de winkelverkoop en draag je de zorg voor aangelegenheden met betrekking tot de bedrijfsvoering en het realiseren van de gestelde doelen. Je hebt een ondersteunende en plaatsvervangende rol met betrekking tot de storemanager.

Je bent de ‘rechterhand’ van de storemanager en vervangt hem/haar bij zijn/haar afwezigheid. Je ondersteund de storemanager bij de dagelijkse werkzaamheden, werkt mee aan het rendement van een Björn Borg Store/Outlet en levert een actieve bijdrage aan het opleiden, motiveren en informeren van het team.

Je hebt een proactieve houding en een flexibele instelling. Je komt met voorstellen die een positieve bijdrage leveren aan de bedrijfsvoering om zo het maximale omzetresultaat te behalen.

Je werkt conform de gestelde richtlijnen van Björn Borg en de aanwijzingen van de storemanager.

Daarnaast ben je één van de schakels om het merk beter te maken en zal je door je enthousiasme een goede toevoeging zijn op het team. Je hebt passie, deelt onze boodschap en hebt een winnaars mentaliteit.

De Björn Borg organisatie streeft naar 5 kernwaarden;

  • Passion: Staat voor het met passie werken bij Björn Borg om iedere dag het beste uit jezelf en het merk te halen.
  • Empowering: Wij laten zien dat we om elkaar geven, elkaar stimuleren om onszelf en het merk te blijven ontwikkelen, zelfs verder, wat je zelf voor mogelijk achtte.
  • Winning Attitude: De winning attitude is gaan voor de winst. Je wint voor jezelf en je wint voor je team. We geven nooit op en geloven dat wij de kracht hebben om te winnen!
  • Bold: Wij geloven niet in standaard. Wij komen op voor waar wij in geloven, ongeacht de consequenties. We doen dingen op onze manier en daarmee stimuleren we mensen om het uiterste uit zichzelf te halen.
  • Magnetic: De aantrekkingskracht van het merk dat van binnenuit komt. Hier wil je een onderdeel van zijn. Het maakt ons aantrekkelijk door wie wij zijn en hebben hier vertrouwen in. Hierbij staan zelfvertrouwen en expressie centraal.

Kerntaken & verantwoordelijkheden

  • Je ondersteunt bij het realiseren van een optimaal omzetresultaat conform de gestelde doelen en targets;
  • Je bent gericht op actieve verkoop van het aanwezige assortiment, dit omvat klanten informeren en adviseren, helpen met passen van kleding, verkopen, afrekenen van artikelen, afhandelen van klachten en het retour nemen van artikelen;
  • Je schept optimale voorwaarden voor winkelverkoop, dit betreft het etaleren en presenteren van artikelen conform de richtlijnen van Björn Borg, (her)indelen van het assortiment, kassa afsluiting, opsporen van kassaverschillen, administratieve taken en het controleren van werkzaamheden;
  • Je draagt zorg voor de uitvoering van de filiaaladministratie en terugkoppeling naar het hoofdkantoor;
  • Je draagt zorg voor een optimaal ontvangst, opslag en verzending van goederen;
  • Je bent in staat om de taken van de storemanager, bij diens afwezigheid, waar te nemen en levert daarom een actieve bijdrage aan het inwerken, motiveren, aansturen en coachen van het team;
  • Je signaleert ontwikkelingen in de directe omgeving en volgt de ontwikkelingen in de modedetailhandel op de voet.

Functie-eisen en competenties

Je houdt van uitdagingen om zo de gestelde doelstellingen te realiseren en beschikt over leidinggevende kwaliteiten. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel ten aanzien van de functie en bent in staat die verantwoordelijkheid te dragen. Je handelt naar eigen inzicht, neemt initiatieven en stelt prioriteiten. Je bent een mensgerichte manager die ervoor zorgt dat het team enthousiast en gemotiveerd in het filiaal werkzaam is.

Verder beschik je over de volgende zaken:

  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau, met voorkeur niveau 4 filiaalbeheer/ondernemer manager;
  • Je hebt geen 09:00 tot 17:00 uur mentaliteit en je bent bereid om op zondag en feestdagen te werken;
  • Je beschikt over ervaring in een soortgelijke branche;
  • Je bent ambitieus, klant- en servicegericht en een echte teamplayer;
  • Je beschikt over goede commerciële en communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen;
  • Je bent enthousiast en kan hierdoor, samen met de storemanager, het team motiveren;
  • Je bent stressbestendig, zelfstandig, resultaat- en klantgericht;
  • Je bent pro-actief, toont initiatief en werkt nauwkeurig;
  • Je hebt passie voor het winkelvak en gevoel voor mode;

Rapporteert rechtstreeks aan: Storemanager

be on time

get early access to the best
offers, get newsletter

Subscribe
© The Style Outlets 2021